من زن هستم
من زن هستم



چشم های مردان سرزمینم هرزه است...

میگم وقتی دامن کوتاه می پوشم مردا معنی دار نگاهم می کنن
میگن خب دامن کوتاه نپوش.
میگم وقتی بیرون میرم دنبالم راه میوفتن
میگن خب انقد بیرون نرو.
میگم خطم مزاحم داره
...
میگن خب موبایلتو خاموش کن.
میگم توی فیس بوک برام پیغام های بدی میفرستن
میگن خب عکستو بردار.
میگم مرده تو تاکسی مدام سعی می کرد لمسم کنه
میگن خب دیگه آرایش نکن.

چرا منو ارشاد می کنید که اونا ارشاد بشن؟!
چرا منو به خاطر اشتباه اونا تنبیه می کنید؟!
مادر من! پدر من! به من نگو چی بپوشم و چه طور رفتار کنم... چشم های پسرت رو درست تربیت کن.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






شنبه 12 فروردين 1391برچسب:,

  توسط دختر پارسی  |
 


مرد از مردن است . زیرا زایندگی ندارد .مرگ نیز با مرد هم ریشه است. زَن از زادن است و زِندگی نیز از زن است .

 

دختر پارسی

 

 

 

 

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 65
بازدید کل : 1146
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 59
تعداد آنلاین : 1

RSS 2.0
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)